
This is it. The war on feeble-minded Rieze Maxians begins today. This war will not be fought with weapons, Artes, and Spyrix, but with debate, class, and most importantly, intelligence.
My name is Alfred and I’m an Elympian.
Enter my world.
(sabbatmaから)
missy-tusaraがこの投稿を「スキ!」と言っています
metoastcheeがozumangaからリブログしました
velvetcroweがcierzeからリブログしました
yorimoiがこの投稿を「スキ!」と言っています
einthebusinessdeerがelpisoからリブログしました
einthebusinessdeerがこの投稿を「スキ!」と言っています *tips hat* M’xwell
superzeldaがこの投稿を「スキ!」と言っています
eterniasがdoublewind-blogからリブログしました
eterniasがこの投稿を「スキ!」と言っています i’m offended by this image